podinspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym i Podatkowym
wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość lub ekonomia)
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku,
5) brak prawomocnego wyroku sądu stwierdzającego, że kandydat był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji, wykonywania obowiązków płatnika podatku VAT oraz przepisów wykonawczych do wymienionych ustaw,
7) umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, poczta elektroniczna,
8) umiejętność obsługi systemu Informacji Prawnej LEX.
Wymagania dodatkowe:
1) pożądane wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowośc lub ekonomia),
2) pożądane potwierdzenie doświadczenia w rozliczaniu podatku VAT i księgowości budżetowej,
3) staż pracy 3 lata,
4) doświadczenie w wykonywaniu zadań określonych w zakresie czynności,
5) umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania w praktyce,
6) umiejętność redagowania pism i decyzji administracyjnych,
7) szkolenia, kursy lub seminaria z zagadnień związanych z wykonywaniem obowiązków płatnika podatku VAT i prowadzeniem postępowania egzekucyjnego w administracji,
8) umiejętność pracy w zespole,
9) umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
10) odpowiedzilaność, rzetelność, systematyczność i dokladność,
11) aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności.
1) ewidencja i prowadzenie dokumentacji związanej z podatkiem VAT,
2) fakturowanie sprzedaży,
3) wykonywanie obowiązków w zakresie księgowości czynszowej,
4) prowadzenie obsługi kasowej w zakresie wydatków i przychodów Gminy i Urzędu Gminy,
5) prowadzenie ewidencji czeków gotówkowych i rozrachunkowych,
6) przyjmowanie wpłat oraz wypłacanie należności,
7) sporządzanie raportów kasowych,
8) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu nauki i kariery zawodowej,
3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, zaświadczenia),
4) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w szczególności: świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenia, oraz dokumentów o posiadaniu doświadczenia zawodowego (np. opinie, referencje),
5) kopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. kursy i szkolenia),
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) pisemne oświadczenia kandydata:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
d) stwierdzające, że posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym i Podatkowym Urzędu Gminy Żyrzyn,
e) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1781),
8) inne dodatkowe dokumenty uznane za ważne przez kandydata zainteresowanego pracą.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone (podpisane) przez kandydata, a w przypadku kserokopii złożonych dokumentów podpisane i oznaczone "za zgodność z oryginałem" - pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
1) praca wykonywana będzie w siedzibie Urzędu Gminy Żyrzyn na pietrze budynku w Żyrzynie przy ul. Powstania Styczniowego 10,
2) praca o charakterze biurowym przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
3) narzędzia i materiały pracy: komuter, telefon, drukarka,
4) praca na pełny etat (40 godzin tygodniowo) w godzinach: w poniedziałki od 8.00 do 16.00 i od wtorku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00,
5) zatrudniona osoba, która po raz pierwszy zostanie zatrudniona na stanowisku urzędniczym w myśl przepsiów ustawy o pracownikach samorządowych będzie zobowiązana odbyć służbę przygotowawczą zakończoną egzaminem,
6) wynagrodzenie zostanie ustalone zgodnie z przepisami w zakresie wynagradzania pracowników samorządowych - na podstawie Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Żyrzyn,
7) budynek jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych,
8) budynek nie jest wyposażony w windę.
Nawiązanie stosunku pracy:
1) od dnia 18 stycznia 2021r. z możliwością przesunięcia terminu z uwagi na potrzeby pracodawcy,
2) nawiązanie stosunku pracy nastąpi na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązany zostanie na czas nieokreślony lub na czas określony,
4) w przypadku osoby podejmującej pracę na stanowisku urzędnika samorządowego po raz pierwszy, umowę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem. W czasie tego zatrudnienia pracownik musi odbyć służbę przygotowawczą. Zdany egzamin z ukończenia służby przygotowawczej będzie stanowił podstawę do zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony.
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skladać:
1) osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Żyrzynie przy ul. Powstania Styczniowego 10,
2) pocztą/kurierem na adres: Urząd Gminy w Żyrzynie, 24-103 Żyrzyn ul. Powstania Styczniowego 10 z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora w Referacie Finsnowym i Podatkowym Urzędu Gminy Żyrzyn",
3) dokumenty należy składać w teminie do dnia 28 grudnia 2020r.,
4) dokumenty wysłane pocztą/kurierem uważa się za dostarczone, jeśli wpłyną na adres Urzędu Gminy Żyrzyn do godziny 15.00 w dniu 28 grudnia 2020r.
1) dokumenty, które wpłaną po upływie terminu określonego w ogłoszeniu lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane,
2) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione e-mailem lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
3) osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane,
4) informacja o wynku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żyrzyn w zakladkach "praca w urzędzie" i "ogłoszenia" oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Żyrzyn.
5) zakres czynności i kwestionariusz osobowy (do pobrania) znajdują się w załącznikach do ogłoszenia o naborze na stronie internetowej Urzędu Gminy Żyrzyn oraz w BIP w zakładce "ogłoszenia".
Dodano do BIP dnia 15-12-2020 08:45:13