podinspektora ds. poboru i rozliczeń opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Referacie Inwestycji, Gospodarki i Ochrony Środowiska
wyższe
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku,
5) brak prawomocnego wyroku sądu stwierdzającego, że kandydat był skazany za umyślne przestepstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisów wykonawczych do wymienionych ustaw,
7) umiejętność obsługi komputera - (MS Office, Internet, poczta elektroniczna),
8) umiejętność obsługi systemu Informacji Prawnej LEX.
Wymagania dodatkowe:
1) pożądane wykształcenie wyższe: administracyjne, finanse, rachunkowość lub ochrona środowiska,
2) pożądane potwierdzenie doświadczenia w pracy w administracji samorządowej lub państwowej,
3) staż pracy 3 lata,.
4) umiejętność interpretacji przepisów prawnychi ich zmian oraz stosowania w praktyce,
5) umiejętność redagowania pism i decyzji administracyjnych,
6) szkolenia, kursy lub seminaria z zagadnień związanych z obsługą programów podatkowych i prowadzeniem postępowania egzekucyjnego w administracji,
7) umiejętność pracy w zespole,
8) umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
9) odpowiedzialność, rzeteleność, systematyczność i dokładność,
10) aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności.
1) obsługa i aktualizacja bazy podmiotów zobowiązanych do opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
2) przyjmowanie, analiza i weryfikacja deklaracji składanych przez właścicieli nieruchomości o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ich wprowadzanie do systemu rozliczania opłat,
3) przygotowywanie decyzji ustalających obowiązek uiszczania opłat za odbieranie odpadów,
4) prowadzenie ewidencji naliczeń i wypłat,
5) prowadzenie postępowania podatkowego w trybie przepisów ustawy - Ordynacja podatkowa w zakresie poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
6) monitorowanie terminu wpłat należności,
7) organizowanie selektywnej zbiórki w zakresie przewidzianym przepisami prawa (przygotowywanie w tym zakresie stosowncyh projektów uchwał, określanie i rozliczanie należności właścicielom nieruchomości z terenu gminy oraz sporządzanie sprawozdań),
8) prowadzenie wymaganych prawem ewidencji i tworzenie baz danych wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku,
9) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw,
10) przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta z zakresu swojego działania,
11) przygotowywanie dokumentów przetargowych z zakresu swojego działania.
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z uwzglednieniem dokładnego przebiegu nauki i kariery zawodowej,
3) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, zaświadczenia),
4) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w szczególności: świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenia, oraz dokumentów o posiadaniu doświadczenia zawodowego (np. opinie, referencje),
5) kopie innych dokumentów poświadczajacych posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. kursy i szkolenia),
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) pisemne oświadczenia kandydata:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
d) stwierdzające, że posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. poboru i rozliczeń opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Referacie Inwestycji, Gospodarki i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Żyrzyn,
e) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1781),
8) inne dodatkowe dokumenty uznane za ważne przez kandydata zainteresowanego pracą.
1) praca wykonywana będzie w siedzibie Urzędu Gminy Żyrzyn na parterze budynku w Żyrzynie przy ul. Powstania Styczniowego 10,
2) praca o charakterze biurowym przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
3) narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka,
4) praca na pełny etat (40 godzin tygodniowo) w godzinach: w poniedziałki od 8:00 do 16:00 i od wtorku do piatku od 7:00 do 15:00,
5) zatrudniona osoba, która po raz pierwszy zostanie zatrudniona na stanowisku urzędniczym w myśl przepisów ustawy o pracownikach samorządowych będzie zobowiązana odbyć służbę przygotowawczą zakończoną egzaminem,
6) wynagrodzenia zostanie ustalone zgodnie z przepisami w zakresie wynagradzania pracowników samorządowych - na podstawie Regulaminu wynagradzania pracowników samorzadowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Żyrzyn,
7) budynek jest wyposazony w podjaz dla osób niepełnosprawnych,
8) budynek nie jest wyposażony w windę.
Nawiązanie stosunku pracy:
1) od dnia 01 sierpnia 2020r. z możliwością przesunięcia terminu z uwagi na potrzeby pracodawcy,
2) nawiązanie stosunku pracy nastąpi na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy nawiązany zostanie na czas nieokreślony lub na czas określony,
4) w przypadku osoby podejmującej pracę na stanowisku urzędnika samorządowego po raz pierwszy, umowę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niz 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy, za dwutygodniowym wypowiedzeniam. W czasie tego zatrudnienia pracownik musi odbyć służbę przygotowawczą. Zdany egzamin z ukończenia służby przygotowawczej będzie stanowił podstawę do zawarcia umowy o pracę na czas określony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niz 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skłądać:
1) osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Żyrzynie przy ul. Powstania Styczniowego 10,
2) pocztą/kurierem na adres: Urząd Gminy Żyrzyn, 24-103 Żyrzyn ul. Powstania Styczniowego 10 z dopiskiem : "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora w Referacie Inwestycji, Gospodarki i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Żyrzyn",
3) dokumenty należy składać w terminie do dnia 15 lipca 2020r.,
4) dokumenty wysłane pocztą/kurierem uważa sie za doręczone jeśli wpłynęły na adres Urzędu Gminy Żyrzyn do godziny 15:00 w dniu 15 lipca 2020r.
Wszyskie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone (podpisane) przez kandydata, a w przypadku kserokopii złozonych dokumentów podpisane i oznaczone"za zgodność z oryginałem" - pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języju obcym musza byc przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje:
1) dokumenty, które wpłyną po upływie terminu okre slonego w ogłoszeniu lub będą niekompletne nie będą rozpatruwane,
2) osoby spełniające wymagania formalne okre slone w ogloszeniu zostaną powiadomione e-mailem lub listowwnie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
3) osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane,
4) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żyrzyn w zakładkach "praca w urzędzie" i "ogłoszenia" oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Żyrzyn.
Dodano do BIP dnia 02-07-2020 09:53:21