podinspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym i Podatkowym
Wymagania niezbędne - wykształcenie wyższe
Wymagania dodatkowe - wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość lub ekonomia)
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolnośc do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku,
4) brak prawomocnego wyroku sądu stwierdzającego, że kandydat był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) znajomośc przepisów prawa w zakresie ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania egzekucyjnego w administracji, wykonywania obowiązków płatnika podatku VAT oraz przepisów wykonawczych do wymienionych ustaw,
6) umiejętność obsługi komputera - MS Office, MikroBit, Internet, poczta elektroniczna,
7) umiejętność obsługi systemu Informacji Prawnej LEX.
Wymagania dodatkowe:
1) pożądane potwierdzenie doświadczenia w rozliczaniu podatku VAT lub księgowości budżetowej lub ukończenia szkoleń z zakresu rozliczania podatku VAT i księgowości budżetowej,
2) staż pracy 3 lata,
3) doświadczenie w wykonywaniu zadań określonych w zakresie czynności,
4) umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania w praktyce,
5) umiejętność redagowania pism i decyzji administracyjnych,
6) szkolenia, kursy lub seminaaria z zagadnień związanych z wykonywaniem obowiązków płatnika podatku VAT i prowadzeniem postępowania egzekucyjnego w administracji,
7) umiejętność pracy w zespole,
8) umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
9) odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność i dokładność,
10) aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności.
1) ewidencja i prowadzenie dokumentacji związanej z podatkiem VAT,
2) fakturowanie sprzedaży,
3) wykonywanie obowiązków w zakresie księgowości czynszowej,
4) rozliczanie stypendiów socjalnych dla uczniów,
5) prowadzenie ksiegowości syntetycznej i analitycznej na komputerze z obowiązkiem ochrony danych,
6) prowadzenie obsługi kasowej w zakresie wydatków i przychodów Gminy i Urzędu Gminy,
7) prowadzenie ewidencji czeków gotówkowych i rozrachunkowych,
8) przyjmowanie wplat oraz wypłacanie należności,
9) sporządzenie raportów kasowych,
10) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
1) list motyuwacyjny,
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokladnego przebiegu nauki i kariery zawodowej,
3) kopie dokumentów poświadczających wykszta lcenie (dyplomy, zaświadczenia),
4) kopie dokumentów powtwierdzających staż pracy, w szczególności: świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenia, oraz dokumentów o posiadaniu doświadczenia zawodowego (np. opinie, referencje),
5) kopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. kursy i szkolenia),
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) pisemne oświadczenia kandydata:
a) o posiadaniou obywatelstwa polskiego,
b) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) stwiwrdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
d) stwierdzające, że posiada dobry stanb zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym i Podatkowym Urzędu Gminy Żyrzyn,
e) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niebędnych do prowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
8) inne dodatkowe dokumenty uznane za ważne przez kandydata zainteresowanego pracą.
1) praca wykonywana będzie w siedzibie Urzędu Gminy Żyrzyn na I piętrze w Żyrzynbie przy ul. Powstania Styczniowego 10 (w siedzibie tymczasowej - do lipca 2024 r. praca będzie wykonywana na wysokim partzerze budynku usytuowanego w Żyrzynie przy ul. Tysiąclecia 142),
2) praca o charakterze biurowym przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
3) narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka,
4) praca na pełny etat (40 godzin tygodniowo) w godzinach: w poniedziałki od 8:00 do 16:00 i od wtorku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00,
5) zatrudniona osoba, która po raz pierwszy zostanie zatrudniona na stanowisku urzędniczym w myśl przepisów ustawy o pracownikach samorządowych będzie zobowiązana odbyć służbę przygotowawczą zakończoną egzaminem,
6) wynagrodzenie zostanie ustalone zgodnie z przepisami w zakresie wynagradzania pracowników samorządowych - na podstawie Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Żyrzyn,
7) w siedzibie tymczasowej Urzędu Gminy Żyrzyn budynek nie jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych (w nowo wybudowanym obiekcie taki podjazd będzie się znajdował),
8) budynek w siedzibie tymczasowej nie jest wyposażony w windę (po zakończeniu budowy nowego obioektu w przewidywanym okresie od lipca 2024 r. budynek będzie wyposażony w windę).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
1) osobiście w tymczasowej siedzibie Urzędu Gminy Żyrzyn w Sekretariacie Urzędu przy ul. Tysiąclecia 142,
2) pocztą/kurierem na adres: Urząd Gminy Żyrzyn, 24-103 Żyrzyn ul. Powstania Styczniowego 10 z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora w Referacie Finansowym i Podatkowym Urzędu Gminy Żyrzyn",
3) dokumenty należy składać do dnia 29 stycznia 2024 r. ,
4) dokumenty wysłąne pocztą/kurierem uważa się za dostarczone, jeśli wpłynęły na adres Urzędu Gminy Żyrzyn do godziny 15:00 w dniu 29 stycznia 2024 r.
Wszyskie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone (podpisane) przez kandydata, a w przypadku kserokopii złożonych dokumentów podpisane i oznaczone "za zgodność z oryginałęm" - pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przed kłądane przez kandydata w naborze muszą być sporz.ądzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje:
1) dokumenty, które wpłyną po upływie terminu określonego w ogłoszeniu lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane,
2) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione e-mailem lub listownie o treminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
3) osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane,
4) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żyrzyn w zakładakach "praca w urzędzie" i "ogłoszenia" oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Żyrzyn
Dodano do BIP dnia 15-01-2024 11:10:37