Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Żyrzyn

Logo - Urząd Gminy Żyrzyn

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor do spraw księgowości podatkowej

Symbol oferty
S.2110.2.2016
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Żyrzyn Powstania Styczniowego 10 24-103 Żyrzyn
Data ogłoszenia
2016-07-18
Termin składania dokumentów
2016-07-29
Wymagane wykształcenie

wyższe, kierunek: ekonomia, administracja, finanse i rachunkowość, zarządzanie

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) znajomość przepisów prawa w zakresie: ordynacji podatkowej, podatków i opłat lokalnych, postępowania egzekucyjnego w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku,
5) brak prawomocnego wyroku sądu stwierdzającego, że kandydat był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyslne przęstepstwo skarbowe,
6) znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet, poczta elektroniczna),
7) umiejętność obsługi systemu Informacji Prawnej LEX.

Wymagania dodatkowe:
1) staż pracy 3 lata,
2) szkolenia, kursy lub seminaria zagadnień z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego i przepisów podatkowych,
3) umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania w praktyce,
4) umiejętność redagowania pism i decyzji administracyjunych,
5) umiejętność w spółpracy w zespole,
6) systematyczność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność,
7) umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji,
8) aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności.
9) odporność na stres.

Zakres obowiązków

1) naliczanie podatków z tytułu podatków od środków transportowych (gromadzenie, przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji składanych organowi podatkowemu),
2) przygotowywanie aktów administracyjnych (decyzji i postanowień dotyczących opłat i kosztów związanych z prowadzonymi postepowaniami administracyjnymi) dotyczących podatku od środków transportowych,
3) opracowywanie wniosków i projektów uchwał w sprawie określenia wyskości stawek podatkowych w zakresie podatku od środków transportowych,
4) pobór podatków oraz prowadzenie kontroli w tym zakresie,
5) prowadzenie rachunkowości podatkowej w zakresie podatków,
6) podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego,
7) prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych,
8) prowadzenie windykacji mależności za nieruchomości udostępnione z zasobów Gminy,
9) rozliczanie sołtysów z tytułu zainkasowanych należności podatkowych,
10) bieżące prowadzenie księgowości podatkowej oraz likwidacja zaległości w podatkach z lat ubiegłych,
11) opracowywanie wymaganej sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw,
12) opracowywanie i wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przzbiegu nauki i pracy zawodowej,
3) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, zaświadczenia),
4) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w szczególności: świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenia, oraz dokumentów o posiadaniu doświadczenia zawodowego (np. opinie i referencje),
5) kopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. kursy i szkolenia),
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) pisemne oświadczenia kandydata:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) stwierdzające, źe kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydata zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
d) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015r., poz. 2135 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz. 902),
8) aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora ds. ksiegowości podatkowej, wystawione przez lekarza medycyny pracy,
9) inne dodatkowe dokumenty uznane za ważne przez kandydata zainteresowanego pracą.

Warunki pracy

1) praca w budynku Urzędu Gminy Żyrzyn,
2) stanowisko związane z pracą przy komputerze - w ramach 1 etatu (40 godzin tygodniowo),
3) budynek Urzędu Gminy nie jest wyposażony w windę.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

1) Sekretariat Urzędu Gminy Żyrzyn,
2) w przypadku wysłania pocztą (listem poleconym) na adres Urzędu (24-103 Żyrzyn, ul. Powstania Styczniowego 10), dokumenty należy składać z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. księgowości podatkowej w Referacie Finansowym i Podatkowym Urzędu Gminy Żyrzyn".
W przypadku przesłania dokumentów listem poleconym o złożeniu ich w terminie decyduje data wpływu do Urzędu, a nie data stempla pocztowego.

Uwagi

1) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego w ogłoszeniu terminu lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane,
2) osoby, ktróre zakwalifukują sie do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione: e-mailem lub listownie o terminie testu,
3) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Żyrzyn,
4) kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.


Wybrany kandydat
Pani Beata Gędek
Uwagi
miejsce zamieszkania - Borysów

Uzasadnienie wyboru
Pani Beata Gędek uzyskała najwyższą liczbę punktów łącznie z testu i rozmowy kwalifikacyjnej
Pani Marta Drapała
Uwagi
miejsce zamieszkania Żyrzyn

Pani Beata Gędek
Uwagi
miejsce zamieszkania - Borysów

Pani Monika Szaruga
Uwagi
miejsce zamieszkania - Borysów

Pani Emilia Rutkowska
Uwagi
miejsce zamieszkania - Zagrody

Pani Beata Kolek
Uwagi
miejsce zamieszkania - Pulki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Hampel
Dodano do BIP dnia 18-07-2016 13:34:38